15.2.17

היום נתקלתי במודעה בפייסבוק שעניינה אותי. לא משום שרציתי משהו ספציפי, אך היה לי חשוב להבין מהו מיקום העסק שפרסם. נדיר ביותר - אבל היה לי קצת יותר מרגע להעיף מבט מעמיק במודעה ולכן חיפשתי היכן ממוקם בית העסק. לא מצאתי פרטים בדף העסקי, אז נכנסתי ל'אודות' ועדיין לא מצאתי. כאן התחלתי לתהות - האם זו אני שלא מוצאת?? או שהם באמת לא ציינו את זה? 

מפה לשם, חיטטתי בדף בפייס ואפילו באתר ו...כלום! לבסוף הנחתי שהם מאזור הצפון כי לטלפון הייתה קידומת של 04. תחשבו כמה זמן וכסף הם מוציאים על פרסום ובסוף מבלי לתת את הדעת לפרטים החשובים! תחושה של חובבנות. אז מה כן כדאי לעשות? פרטים פרטים ועוד פרטים! לספק את כל המידע כדי שהלקוח יוכל להבין בזריזות האם יש כאן את מה שאני מחפש וצריך. 

נתון נוסף שחשוב לזכור זה האם העסק שלך הוא מבוסס מיקום או לא. אם אתה פיצה אז סביר להניח שהלקוחות שלך באים אליך מהאזור הגאוגרפי הרלוונטי אבל אם אתה מוכר באמזון זה פחות משנה. אז ניתן לומר שגם סוג העסק ישפיע על ציון המקום של העסק- ישנם עסקים שזה פחות משנה אם הם לא ציינו מה כתובת העסק שלהם..