4.1.17

מה הסיפור שלכם? 


הפייסבוק הוא פלטפורמה נהדרת להציג את המוצרים והשירותים שלכם, נכון.. אבל לצוקי אין שום כוונה לגרום לפיד שלנו להיראות כמו לוח מודעות. הוא רוצה שנישאר כאן בפייסבוק, שנגיב, שנליילק, שנשתף, שנפרגן, שנתפעל, שנריב, שנצחק, שנכעס ושנשמח עם מלא לבבות וכוכבים זוהרים. 

כמו בדף האישי שלכם בפייס, כך בדף העסקי - ספרו את הסיפורים ש"מאחורי הקלעים" של העסק, את הסיפור האישי שלכם, ספקו תוכן מרגש וגם מידע בעל ערך ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. אל תהיו "רציניים" מידי לגבי ה"עסק" והדף העסקי שלכם-  פשוט שחררו תזרמו ותיהנו.