איך לכתוב פוסט טוב בפייסבוק?

ומה יביא מעורבות וצפיות רבות בפוסט?

אתמול העלינו את הפוסט הזה בפיסבוק >>>>>>>
ולבקשת הפונים אלינו - אנחנו רוצים לכתוב כאן כמה דברים בסיסיים אך מאוד מעשיים שאנחנו עושים כאשר אנחנו כותבים פוסט:

  1. נשתמש בסמלים / אימוגי'. זה מעלה את המעורבות הסקרנות וההתלהבות. הנה אתר ממש טוב שאפשר לקחת ממנו סמלים יפים: http://fsymbols.com/all/
  2. נשתדל לתת ערך לאנשים- משהו שיעניין אותם או יביא לתגובה. לפעמים נשתמש בשאלה ישירה כמו בפוסט הזה. בשל התגובות היו צפיות לא רעות לפוסט הזה שלא מומן בשום צורה או הופץ בשום דרך.
  3. תמיד תמיד לתייג ולשים האשטאגים. אנחנו נעלה על כך פוסט בנפרד- למה זה טוב כל ההאשטאגים האלה אבל אם תחפשו בגוגל - תמצאו מלא מידע. נתייג את עצמנו ונשים האשטאג עם השמות וגם מילים רלוונטיות לעיסוק שלנו. האשטג ותיוג נעשים עם # (האשטאג) או @ (תיוג) לפני המילה (ללא רווח).
  4. תמונה טובה ומושכת חובה! הנה אתר מעולה עם תמונות חינמיות: פיקסביי או זה: אנספלש
  5. התייחסות למה שקורה סביבי- אתמול היה יום האהבה אז זה היה "עוד" תירוץ לאהוב ולפנק גם בדף העסקי. זה מביא חיבה וחיבוב לפוסטים. 
  6. כדאי בפוסט להשאיר טלפון. אנחנו חיים בעידן שאנשים אוהבים זמינות ומהירות. אין צורך להיות "קשים להשגה" - הכי פשוט וזמין להשאיר את הטלפון שלכם.

אלה הדברים הפשוטים שאנחנו עושים. מקווים שהמאמר הזה בבלוג שלנו יעזור לכם ליצור פוסטים יותר ויראליים, מושכים ויפים. השתמשו באתרים כאוות נפשכם ולכו ליצור איזה פוסט מעניין אוקי? בהצלחה!


#פשוט_ליצור_פוסט_ויראלי
#פחות_זה_יותר
#התמכרות_קשה_להאשטגים